Uudestisyntyminen

”Eilen illalla koin jotakin ihmeellistä,
sanovat sitä uudestisyntymiseksi.

Minä en hallitse Kaanaan kieltä,
enkä minä tunne teknisiä termejä.
Sen vain tiedän,että jotakin raskasta

lähti sisästäni,jotakin suli sydämessäni,
minua alati vaivannut rauhattomuus häipyi
hetkessä ja minun on niin kevyt olla.

Jokin ihmeellinen,selittämätön rauha
valui läpi koko olemukseni,se valui kuin
lämmin öljyvirta aivan sisimpääni,jokaiseen

soluuni.
Minä tunsin olevani Kristuksen sylissä
ja turvassa.

Minua nukutti,vedin peiton korvilleni ja
pistin käteni sinun käteesi Jeesus,
Ja korvissani kuului lämmin ja levollinen
ääni,joka sanoi:

”Poikani ,ole turvallisella mielellä,sinun syntisi on sinulle anteeksiannettu”

Tapio Nousiainen

This entry was posted on 11.3.2014. Bookmark the permalink.